Nowoczesne narzędzia online w marketingu retencyjnym gabinetu kosmetycznego

Jak korzystać z platform do rezerwowania, potwierdzania i odwoływania wizyt klientów w biznesie beauty?

 

Odwoływanie wizyt w ostatniej chwili to zmora gabinetów kosmetycznych. Tracimy czas i nie zarabiamy, bo klienci nie pojawiają się na umówione zabiegi. Jak wykorzystać nowoczesne systemy do zarządzania bazą danych w gabinecie kosmetycznym do minimalizowania strat z tego tytułu? 

Co zrobić, aby nasz klient nie tylko przychodził, ale i wracał na kolejne zabiegi? Jak dopasować ofertę w gabinecie kosmetycznym do potrzeb tej konkretnej grupy docelowej, która odwiedza nasz salon? W czym pomaga marketing retencyjny w biznesie beauty? 

Nowoczesne platformy nie tylko zastępują nam notesy i kalendarze, służą w wielu innych, cennych aspektach. Gromadzą wiedzę na temat rodzaju i poziomu naszych usług i ich odbioru przez klientów. Konkurencja jest ogromna, czasy niełatwe – czas sięgnąć po technologię i systemy informatyczne nie tylko w profesjonalnej aparaturze zabiegowej. W organizowaniu pracy i funkcjonowaniu naszego gabinetu na rynku beauty także. Wkrótce jedno nie będzie mogło sprawnie funkcjonować bez drugiego, a tylko sprawnie naoliwiona maszyna biznesowa zawiezie nas do celu. I ułatwi żmudny proces zarządzania usługami. 

Jak? Na to i inne pytania odpowie Łukasz Dudzik, ekspert i doradca w Booksy, który branżę beauty zna od podszewki, odbył setki wizyt w salonach i tysiące rozmów z ich właścicielkami. W rozmowę z nim wprowadzi uczestników Kongresu i Tragów LNE Agnieszka Keller, redaktorka naczelna magazynu LNE.

 

SALA PARYŻ | SOBOTA | 12:40 – 13:10 

WARSZTAT EKSPERTA: LIFTING BIZNESU

PRELEGENT: Łukasz Dudzik