Obsługa klienta, która zaskakuje i… sprzedaje!

Zdefiniujmy na nowo 6 kluczowych etapów obsługi klienta – od kontaktu online, przez umówienie zabiegu i wizytę w salonie, po opiekę posprzedażową.

 

Jakie są najważniejsze elementy obsługi klienta w gabinecie kosmetycznym, a jakie najczęściej popełniamy błędy. Czy istnieją uniwersalne wskazówki dla właścicielek salonów, dzięki którym ich beauty biznes na nowo rozkwitnie? Konkurencja jest olbrzymia, nowe salony powstają jak grzyby po deszczu, lecz tylko część z nich prosperuje znakomicie. Są takie, które ledwo wiążą koniec z końcem, inne zamykają się z hukiem i z długami. Kosmetolożki i kosmetyczki walczą o przetrwanie w trudnej obecnie rzeczywistości, zamiast lubić swoją pracę, mieć z niej satysfakcję i zarabiać na godziwe życie. 

Co ma do tego obsługa klienta, czy to remedium na wszelkie problemy? Na pewno przy jej pomocy można diametralnie podnieść obroty swojego gabinetu, związać trwalej klientów, sprawić by nas nie tylko lubili, ale i stale potrzebowali. 

Jak? Opowie o tym Aleksandra Mazalon, ekspertka od budowania silnych marek beauty, od wielu lat związana ze stanowiskami menedżerskimi i zarządzającymi. Wspiera, edukuje, inspiruje  i dzieli się sprawdzonymi rozwiązaniami w ramach społeczności m.in. w Akademia BeautyBoss. Podzieli się tą wiedzą również na Kongresie i Targach LNE.

 

SALA PARYŻ | SOBOTA | 13:10-13:40

WARSZTAT EKSPERTA: LIFTING BIZNESU

PRELEGENTKA: Aleksandra Mazalon