Zaangażowana społeczność w social mediach

Krok po kroku jak budować zaangażowanie w postach i komentarzach w mediach społecznościowych salonu kosmetycznego?

 

Co takiego robią inni, że na profilach instagramowych i tik-tokowych swoich gabinetów kosmetycznych i salonów urody mają kilkadziesiąt lub kilkaset tysięcy fanów a ich społeczność rośnie, a nam nie? Jak skutecznie ożywić i rozgrzać do czerwoności swoje forum i zdobyć popularność (oraz nowych klientów)?

Social media nie są wcale oczywistą platformą komunikacji dla każdego i u wszystkich„skazaną na sukces”. Proste, wydawałoby się, narzędzia – jak merytoryczne posty, opatrzone kolorowymi zdjęciami i emotikonkami, czy zabawne filmiki i żarty nie działają jednak zawsze tak, jak byśmy chcieli. 

Jedne właścicielki biznesu beauty to potrafią to robić, a inne (mimo, że świetne w swoim fachu) nie. Wyścig o nowe klientki wygrywają jednak te pierwsze, którym udało się budowanie zaangażowanej społeczności wokół swojego biznesu w social mediach. Tym bardziej, im mocniej lubią swoje media społecznościowe, z wzajemnością. Bo umieją się nimi bawić. Bo, żeby tu zaistnieć, trzeba postawić na regularność i systematyczność, autentyczność i konsekwentny pomysł na siebie oraz wizerunek swojego beauty biznesu w sieci. To wbrew pozorom niełatwa praca i bardzo czasochłonna.

Czy trzeba zrezygnować z prywatności i polubić ekshibicjonizm? Jak być odpornym na niemiłe komentarze i mieć świadomość, że konkurencja nie śpi i też ogląda to, co publikujemy. Wcale nie po to, aby wstawić nam serduszko. 

Opowie o tym na Kongresie i Targach LNE nasza ekspertka, Małgorzata Łobocka, prawniczka i specjalistka w zarządzaniu kulturą, twórczyni strategii marketingowych i kampanii komunikacyjnych dla wielu firm farmaceutycznych oraz placówek medycznych.

 

SALA PARYŻ | SOBOTA | 13:40-14:10

WARSZTAT EKSPERTA: LIFTING BIZNESU

PRELEGENTKA: Małgorzata Łobocka